خطای Your IP address has changed. Please log in again در سی پنل (دریافت پیوندک)

نوشته شده در تاریخ: 13/11/93 | نویسنده:هادی شهیدی

your ip address has changed. please log in again

خیلی مواقع پیش می آید که به دلیل استفاده از وی پی ان یا پراکسی در هنگام ورود یا استفاده از سی پنل یا وب میل در سرویس های cPanel با خطای “Your IP address has changed. Please log in again”  مواجه میشوید.
برای این منظور دقت شود در هنگام ورود به محیط وب میل یا سی پنل تغییر آی پی ایجاد نکنید و در صورتی که ایجاد شد لازم است مجدداً به سیستم لاگین کنید.

در بعضی از خدمات دهندگان اینترنت در ایران مرسوم است در ساعتی از شبانه روز مثلاً ساعت 1 بامداد یا … به دلیل ورود به محدوده “ترافیک رایگان” کاربران برای لحظاتی قطع شده و با آی پی جدید به شبکه متصل میشوند.
عملیات فوق بصورت نامحسوس انجام میشود اما باعث بروز خطای “IP address has changed”  در استفاده از وب میل یا سی پنل مواجه میشوند.

توضیح برای مدیران شبکه هاست :
در سرور سی پنل میتوانید با غیر فعال کردن یا تغییر متغیر “Cookie IP validation” به مقدار loose یا disabled از ایجاد این خطا جلوگیری میشود.
محل تنظیم فوق در مسیر زیر میباشد :

Home » Server Configuration » Tweak Settings

 

ایران وب هاست یک شرکت ارائه کننده خدمات میزبانی لینوکس و ویندوز است. این شرکت ارائه کننده خدمات سرور اختصاصی و سرور مجازی نیز میباشد.سرورها از بهترین و جدیدترین تجهیزات روز دنیا انتخاب و ارائه میشوند.