افزودن لیستی ایمیل آدرس ها در سی پنل (‌Import) (دریافت پیوندک)

نوشته شده در تاریخ: 23/08/96 | نویسنده:مریم عبدالملکی

Address Importer قابلیتی در cPanel (کنترل پنل سی پنل) است که با استفاده از آن می توانید لیستی از ایمیل ها و یا لیستی از ایمیل های فروارد شده در سی پنل وارد نمایید.کاربرد اصلی Address Importer در شرکت هایی است که کارمندان زیادی دارند و قصد دارند تا بر اساس لیستی که از قبل تهیه شده است ادرس های ایمیل را ایجاد نمایند.

برای اینکار بعد از ورود به cPanel   از بخش Email  بر روی گزینه  Address Importer  کلیک نمایید.

Address Importer

صفحه ای مطابق شکل زیر را مشاهده می نمایید. برای وارد کردن لیست ایمیل گزینه E-mail Accounts و برای وارد کردن لیست ایمیل فروارد گزینه Forwarders  را انتخاب نمایید.

بر روی دکمه Browse  کلیک نمایید و فایل اکسل با پسوند csv  که مطابق فرمت زیر تهیه شده است را آپلود نمایید.

برای افزودن لیست ایمیل ها، در ستون اول آدرس ایمیل، در ستون دوم رمز ایمیل و در ستون سوم حجم ایمیل نوشته می شود.( نمونه فایل اکسل  را می توانید  را با کلیک بر روی گزینه Example page مشاهده نمایید. )

بعد از آپلود کردن فایل مرحله سوم ظاهر می شود در این قسمت می باید نوع جدا کننده را انتخاب نمایید گزینه اول ( Comma) را انتخاب نمایید و بر روی دکمه Next  کلیک نمایید.

صفحه ای مطابق شکل زیر ظاهر می گردد. در پایین این صفحه دامنه مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بر روی دکمه Next  کلیک نمایید.

در صفحه بعد لیست ایمیل ها و حجم هر ایمیل برای مرور نهایی نمایش داده می شود با کلیک بر روی دکمه Finish  آدرس های ایمیل ایجاد شده و کار تمام می شود.

برای افزودن لیست ایمیل های فروارد، در ستون اول آدرس ایمیل و در ستون دوم آدرسی که تمایل دارید ایمیل به آن فروارد شود را وارد نمایید.

نکته : مراحل افزودن ایمیل فروارد هم مشابه افزودن لیست ایمیل بوده با این تفاوت که در لیست انتخابی فقط دو گزینه Source  و Target  وجود دارد گزینه Source  برای ایمیل مبدا و گزینه Target  برای ایمیلی است که قرار است ایمیل ها  به آن فروارد شوند .

ایران وب هاست ارایه کننده هاست سی پنل ایران و هاست سی پنل خارج از ایران با گارانتی کیفیت با استفاده از وب سرویس لایت اسپید میباشد.

 

 

 

The following two tabs change content below.

Latest posts by مریم عبدالملکی (see all)