مدیریت هاست توسط ClientExec (دریافت پیوندک)

نوشته شده در تاریخ: 21/08/96 | نویسنده:هادی شهیدی

نرم افزار مدیریت هاست

خیلی وقت ها این شعار درست از آب در می آید که معروف ترین ها بهترین ها نیستند.
به عنوان یک شرکت میزبانی هاست و دامنه که سرویس های متعددی مانند هاست لینوکس – هاست ویندوز – سرور مجازی از نوع سرور مجازی KVM یا سرور اختصاصی را ارایه کرده ایم تجربه سالهای متمادی استفاده از نرم افزار مدیریت سرور ClientExec را با شما به اشتراک میگذاریم.
این سیستم که بر پایه برنامه نویسی php تهیه شده است یکی از قدیمی ترین و بروزترین سیستم های مدیریت هاست و سرور است که توسط هزاران شرکت میزبانی وب در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته است.

این سیستم با قابلیت اتصال به سرور سی پنل و کنترل پنل هاست ویندوز با نام Plesk و سیستم های مجازی سازی مانند Solusvm و … امکان ارتباط با ثبت کننده های دامنه متعدد مانند Enom یا Onlinenic و … را محیا کرده است.

یکی از ویژگی های مهم این سیستم ها امکان ارتباط با درگاه های بانک میباشد که امکان ارتباط با درگاه های بین اللمللی مانند MoneyBooker یا PayPal و سایر درگاه هایی که خارج از ایران مورد استفاده شرکت هاست معتبر قرار میگیرد را دارا میباشد.

در ایران شاید به جرات بتوان گفت که تنها شرکتی هستیم که از سالهای ابتدایی توسعه این نرم افزار از آن بهره برده ایم و هیچ گاه در معرض تهدیدات هک یا اشکالات عمده ای در این سیستم نبوده ایم.

با توسعه ای که در ایران وب هاست برای نرم افزار ClientExec صورت گرفته است امکان ارتباط با درگاه ثبت دامنه NIC.IR و بانکهای متعدد مانند بانک پاسارگاد محیا شده است .

از ویژگی های بارز این نرم افزار سیستم ماژولار و اپن سورس کدهای Plugin میباشد که این امکان را محیا میکند که بتوانید ماژول مورد نظر خورد را برای ثبت دامنه – ارتباط با سرور های مختلف – ارتباط با درگاه های بانک مختلف محیا کرده است .

امکان استفاده از زبان فارسی در این برنامه وجود دارد و قسمت پرتال مشتریان به طور کامل فارسی سازی شده است که بصورت چند فایل Language فقط کافی است در پوشه زبان نرم افزار قرار گیرد.

ایران وب هاست به عنوان یکی از حامیان این تیم برنامه نویسی آمریکایی قسمت های مختلف و اشکالات این سیستم برای راست نویسی را به اطلاع شرکت رسانده است و اکنون میتوان گفت عمده مسایل این سیستم برای پشتیبانی زبان فارسی و عربی بصورت کامل برطرف شده است .

در صورتی که یک شرکت میزبانی یا فروش هاست یا سرور مجازی یا اختصاصی هستید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید و از ویژگی های این سیستم مطلع شوید . در صورت تمایل به بهره برداری از این سیستم در مجموعه خود خوشحال میشویم تجربیات خودمان را نتیجه بیش از ده سال سابقه کار با این سیستم زیبا و هیجان انگیز برای مدیریت مشتریان هاست میباشد را با شما به اشتراک بگذاریم.