کنترل ایمیل ها در آنتی اسپم ASSP برای مدیران شبکه (دریافت پیوندک)

نوشته شده در تاریخ: 03/03/95 | نویسنده:هادی شهیدی

نرم افزار آنتی اسپم ASSP یکی از نرم افزار های قدرتمند آنتی اسپم است که پس از ورود ایمیلها به سرور آنها را بر اساس فیلترهای خود فیلتر نموده و در چهار دسته مطابق تصویر زیر دسته بندی میکند:

asspایمیلهایی که در گروه NotSpam و OkMail قرار میگیرند به میل باکس افراد هدایت میشوند اما ایمیلهایی که در گروه Spam و Discard قرار میگیرند در میل باکس افراد دریافت نمیشوند.

مدیران شبکه میتوانند از طریق محیط کاربری تحت وب این نرم افزار هر 4 گروه را مشاهده کنند ایمیلی که اشتباها اسپم شده است را NOTSPAM کنند و ایمیلی که اشتباهاً دریافت شده و محتوایش اسپم است را SPAM معرفی کنند.

برای این منظور کافی است از طریق منوی سمت چپ WHM برنامه Grscipts ASSP ار انتخاب کنید :

 

assp01
سپس در وسط صفحه همه 4 گروه را بصورت دکمه جداگانه میبینید و میتوانید محتوایشان را مشاهده کنید :

 

assp02

 

در تصویر زیر ما وارد باکس SPAM شده ایم و میخواهیم یک ایمیل را که اشتباهاً اسپم شده است را آزاد کنیم تا به دست گیرنده برسد برای این منظور دکمه R را انتخاب کنید و بعد از چند دقیقه ایمیل به دست گیرنده میرسد. ( فلش نارنجی رنگ در تصویر )
اگر میخواهید به آنتی اسپم بگویید که این ایمیل اسپم نیست و نباید آن را مجدداً اسپم کند دکمه NOTSPAM را از سمت راست برای آن ایمیل خاص انتخاب کنید. ( فلش سبز رنگ در تصویر )

assp03

 

شما میتوانید سرنوشت و اتفاقاتی که برای یک ایمیل افتاده است را در صفحه اصلی آنتی اسپم ASSP در گذینه ASSP LOG ANALYZER جستجو کنید :

 

assp04
صفحه زیر ظاهرا میشود و شما میتوانید بر اساس موضوع ایمیل ، آدرس ایمیل فرستنده یا گیرنده جستجو کنید.

assp05
بر این اساس میتوانید متوجه شوید که ایمیل به کجا رفته است و به هر کدام از باکس های SPAM یا NOTSPAM یا OKMAIL یا DISCARD مراجعه کنید .