اضافه نمودن یک لینک یا جمله پس از نام محصول در ووکامرس (دریافت پیوندک)

نوشته شده در تاریخ: 08/11/96 | نویسنده:مصطفی اسدی

گاهی اوقات شما نیاز دارید که یک متن مانند “ارسال رایگان” یا هر جمله و لینک را به انتهای نام و یا قیمت تمامی محصولات فروشگاه خود اضافه نمایید. در حالت عادی بجز نام و قیمت محصول در صفحه محصولات فروشگاه و همچنین نام ،توضیحات محصول ، قیمت ، موجودی در انبار و متغیر های انتخاب در صفحه هر محصول فیلد دیگری نمی توان اضافه نمود مگر اینکه از افزونه های مختلف مخصوص این کار استفاده نمایید و یا با جسارت وارد کدهای قالب شوید. اگر معتقد به اضافه نمودن پی در پی و بی حساب و کتاب افزونه های نیستید و تنها می خواهید متنی را به همه محصولات اضافه نمایید من هم پیشنهاد می کنم سراغ افزونه نروید. راه بهتری هست ، البته برای آنها که کمی با کد نویسی وب آشنایی دارند.

یکی از ترفند های اضافه نمودن مطلب در زیر عنوان قیمت در صفحه اصلی فروشگاه این است که کد زیر را به انتهای فایل functions.php مربوط به قالب سایت اضافه کنید. :

برای اضافه نمودن متن بالا در پایین قیمت محصول کد زیر را نیز اضافه نمایید :

پس از ذخیره کردن فایل functions.php و refresh کردن مرورگر نتیجه به صورت زیر خواهد بود:

به همین سادگی و بدون نیاز به نصب یک افزونه اضافی. البته نباید فراموش کنید که این کد روی همه نمایش محصولات اثرگذار هست . اگر می خواهید برای بعضی محصولات این کار را انجام دهید لازم هست که افزونه ای مناسب برای آن انتخاب کنید.

درود و دوصد بدرود.