تهیه بکاپ از اطلاعات روی هاست با استفاده از Jetbackup (دریافت پیوندک)

نوشته شده در تاریخ: 25/09/96 | نویسنده:مریم عبدالملکی

Jetbackup  نرم افزاری است که جهت تهیه بکاپ و مدیریت آن در cPanel  استفاده می شود. در این نرم افزار قابلیت هایی قرار داده شده است که به شما این امکان را می دهد تنها از بخشی از اطلاعات موجود بر روی هاست و یا ایمیل ها و دیتابیس بکاپ تهیه کرد و یا آنها را بازگردانی کنید.

وارد cPanel شده به بخش JETBACKUP بروید. همانطور که در تصویر می بینید این بخش شامل گزینه های  Full Account Backups, File Backups, Dtabase Backups و Email Backups می باشد هر یک از این گزینه ها برای تهیه بکاپ از اطلاعات بخشی از هاست استفاده می شود.jetbackupبرای تهیه بکاپ کامل از هاست بر روی گزینه Full Account Backup  کلیک نموده صفحه ای مطابق تصویر زیر می بینید. برای بازگردانی بکاپ از گزینه Restore و برای دانلود بکاپ از  گزینه Generate Download  استفاده می شود.

jetbackupبا کلیک بر روی گزینه Generate Download بعد از گذشت چند دقیقه (بسته به میزان حجم اطلاعات روی هاست این زمان متغییر است.) صفحه ای مطابق تصویر زیر می بینید. که می توانید بکاپ را دانلود نمایید و یا از روی هاست حذف کنید.

* گزینه Remove Download به این دلیل قرار داده شده است که بکاپ تهیه شده فضایی از هاست شما را اشغال نکند.

jetbackup-04در JetBackup این قابلیت قرار داده شده است که بتوان تنها از یک سری از فایل های روی هاست بکاپ تهیه کرد و یا تنها بخشی از فایل ها را بازگردانی کرد. برای این کار از گزینه File Backups استفاده می شود. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده با انتخاب فایل های مورد نظر می توانید از این گزینه استفاده نمایید.

jetbackupروال بکاپ گرفتن از ایمیل ها و دیتابیس نیز مشابه Full Account Backup می باشد.

 

 

The following two tabs change content below.

Latest posts by مریم عبدالملکی (see all)