تهیه backup از اطلاعات روی هاست در cPanel (دریافت پیوندک)

نوشته شده در تاریخ: 10/08/96 | نویسنده:مریم عبدالملکی

برای اینکه بتوانید یک Backup  از سایت خود تهیه کنید تا در صورت خرابی و یا بروز اشکال آن را به حالت قبل برگردانید با آموزش زیر همراه باشد.

به کنترل پنل هاست خود وارد شده در قسمت Files  وارد بخش Backups شوید.

Full backup in cpanel

برای تهیه نسخه کامل بک آپ از سایت خود که شامل تمام فایل ها و اطلاعات سایت شما باشد در قسمت Full backup  بر روی گزینه Download a Full Website Backu  کلیک نمایید.

Full backup in cpanel

در قسمت Backup Destination  محلی را که می خواهید Backup  در آن ذخیره شود را انتخاب کنید. ( Home Directory برای تهیه Backup  بر روی خود هاست و Remote FTP Server  جهت تهیه Backup  بر روی سرور FTP  )

در قسمت Email Address آدرس ایمیل خود را وارد نمایید تا در صورت اتمام Backup  گیری به شما از طریق ایمیل اطلاع داده شود و در صورتی که نمی خواهید که به شما اطلاع داده شود گزینه Do not send email notification of backup completion  را انتخاب کنید. و در پایان بر روی گزینه Generate Backup کلیک نمایید. به این ترتیب  Backup  کامل از سایت خود تهیه کرده اید و این Backup  را می توانید در مسیری که برای Backup  گیری مشخص کرده اید مشاهده نمایید.

Full backup in cpanel

جهت دانلود Backup مجددا وارد بخش Backuup  در cPanel   شده و از قسمت Partial Backup  با کلیک بر روی دکمه Home Directory بک آپ تهیه شده را دانلود نمایید. همچنین از قسمت  Download a MySQL Database Backup  بک آپ دیتابیس های موجود بر روی هاست را می توانید دانلود نمایید.

Full backup in cpanel

و جهت بازگردانی Backup   بر روی هاست در قسمت های Restore a Home Directory Backup   و Restore a MySQL Database Backup  با آپلود فایل های تهیه شده از Backup  می توانید اطلاعات را بازگردانی نمایید.

Full backup in cpanel

 

The following two tabs change content below.

Latest posts by مریم عبدالملکی (see all)