هاست ارزان (دریافت پیوندک)

نوشته شده در تاریخ: 05/08/96 | نویسنده:هادی شهیدی

خرید هاست ارزان

همانطوری که همه میدانند استفاده از هاست و میزبانی روز به روز در حال افزایش است. داشتن یک وب سایت و ثبت یک دامنه به نام خودتان امروز دیگر یک تفریح یا داشتن یک خدمات لوکس محسوب نمیشود و همه میدانند که چه میزان میتوانند به کار و تجارت خودشان از طریق یک وب سایت رونق ببخشند.
اما ایا داشتن یک وب سایت برای شما پرهزینه خواهد بود ؟

امروز دیگر با در اختیار بودن تجهیزات و نرم افزارهای متنوع داشتن یک هاست ارزان غیر ممکن نیست و به همان اندازه که یک هاست قدرتمند با قیمت بالاتر میتواند برای شما خوب کار کند یک هاست ارزان نیز میتواند نیاز شما را پاسخ دهد.
شاید چالش بعدی شما بعد از خرید هاست ارزان طراحی وب سایت است اما آیا بدلیل عدم دسترسی به طراح یا طراحی های گران قیمت وب سایت باید خودتان را از داشتن یک هاست ارزان و خوب محروم کنید ؟
شما میتوانید بعد از خرید دامنه و هاست ارزان به راحتی اطلاعات شرکت یا محصول خود را روی وب سایت قرار دهید . شما لااقل میتوانید اطلاعات تماس مانند آدرس یا تلفن و ایمیل شرکت تان را بر روی وب سایت قرار دهید و به مشتریان و مخاطبین خود اجازه دهید تا بتوانند شما را از این طریق پیدا کنند .
قرار دادن چند تصویر از کالا یا خدمات و نوشتن چند خط در رابطه با محصول و تجارت شما خیلی کار پیچیده و سختی نیست و شاید ساده تر از بسیاری از کارهایی که امروز با تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی انجام میدهیم بتوانیم این کار را در یک هاست ارزان انجام دهیم.

فرصت را برای حضور در جمع میلیون ها وب سایتی که با استفاده از یک هاستینگ ارزان و خوب شروع کرده اند از دست ندهید و یک میزبانی ارزان خرید کنید و به راحتی راه بازاریابی اینترنتی را شروع کنید.
ایران وب هاست به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکتهای فروش هاست و دامنه سرویس های میزبانی ارزان یا هاست اقتصادی را از سالها پیش راه اندازی کرده است و صدها شرکت و شخص از این سرویس ها شروع کرده اند.