اجازه ندهید ترس از انتقال دیتا شما را از داشتن یک هاست خوب و معتبر محروم کند (دریافت پیوندک)

نوشته شده در تاریخ: 05/10/95 | نویسنده:هادی شهیدی

یک شرکت یا یک وب سایت ارایه دهنده خدمات هاست بد که خدمات ضعیف و غیر قابل قبولی به شما ارایه میکند شما نه تنها شما را از داشتن یک هاست خوب و قدرتمند و اطمینان بخش محروم میکند بلکه شما مجبور هستید مدام بابت این خدمات ضعیف هزینه های آنها را نیز بپردازید.

احتمال دارد شما نیز به دلیل داشتن محتوا در وب سایت خود از جابجایی سرویس هراس داشته باشید و خود را برای یک فرآیند انتقال به یک هاست قوی و قابل اطمینان آماده نمیبینید.
خیلی از افراد فکر میکنند فرآیند انتقال هاست یا سرور اختصاصی به یک شرکت معتبر سخت و توام با قطعی طولانی و تاثیرگذار بر روی رتبه موتورهای جستجوست.

انتقال به یک شرکت هاست معتبر با کیفیت و قابل اطمینان نه تنها تمام سوابق و جایگاه شما را در موتورهای جستجو و نزد بازدیدکنندگان حفظ میکند که چه بسا به دلیل آپتایم بهتر , سرعت بالاتر در لود شدن صحفحات و پاسخگویی سریع و قابل قبول پشتیبانی شما را درجایگاه بسیار بالاتری قرار میدهد.

به روایت از یکی از کاربران :
زمانی که سالها پیش اولین وب سایت خود را وردپرس طراحی کردم یک سرویس میزبانی ارزان انتخاب کردم و بعد از نصب وردپرس شروع به نوشتن مطالب خود کردم تا آنجا که چند هفته بعد با افت شدید سرعت روی وب سایت مواجه شدم و تصمیم گرفتم که با پشتیبانی از طریق ارسال تیکت تماس بگیرم. بعد از یک روز احساس کردم سرعت وب سایت بهتر شده اما کیفیت قابل قبولی نداشتم گرچه همچان احساس میکردم که کارم دارد راه می افتد.چندین بار دیگر موضوع تکرار شد و سرعت وب سایت کاهش پیدا کرد.
یک بار برای مدت نصف روز وب سایت از دسترس خارج شد ولی دوباره توانستم سرویس خود را در اختیار داشته باشم.

آن زمان بود که به فکر استفاده از سرویس یک شرکت میزبانی قدرتمند و با سابقه افتادم . بیشتر دنبال شرکتهایی میگشتم که سابقه طولانی در ارایه خدمات داشتند و میزبان وب سایتهای مهمی بودند . فکر میکردم که انقال وب سایت و بانک اطلاعاتی از میزبانی قبلی به جدید چقدر زمان میبرد و کی میتواند این کار را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد . شرکت میزبان ایران وب هاست در کمتر از نصف روز از اطلاعات من یک نسخه فعال روی سرور های خود تهیه کرد و آمادگی خود را برای تغییر نیم سرور و اشاره دادن دامنه به میزبانی آنها اعلام کرد. خیلی به سرعت این کار را انجام دادم. وب سایت من فعال بود و من با یک میزبانی جدید با خدمات جدید آشنا شده بودم.

بسیاری از شرکتها و بلاگر هایی که یک وب سایت دارند نگران انتقال داده های خود به میزبانی جدید هستند حال آنکه یک میزبان معتبر و یک شرکت فعال این کار را به راحتی انجام میدهد و هیچ خلل و مشکلی برای اطلاعات بوجود نمی آید.

فرقی ندارد از هاست لینوکس یا هاست ویندوز یا سرور اختصاصی استفاده میکنید در ایران وب هاست انتقال داده های شما به سرورهای جدید بصورت رایگان و در سریعترین زمان ممکن صورت میگیرد.