چرا به یک شرکت خدمات هاست نیاز داریم ؟ (دریافت پیوندک)

نوشته شده در تاریخ: 05/08/93 | نویسنده:هادی شهیدی

چرا به یک وب هاست نیاز داریدداشتن یک وب سایت یک رویای بسیار دست یافتنی برای هر شخص یا شغلی است.
این رویا به دلیل اهمیتی که در ایجاد و گسترش بازار و بازاریابی برای یک کالا یا خدمات دارد بسیار شیرین و جذاب است.
طراحی وب سایت تنها چیزی نیست که شما برای یک وب سایت نیاز دارید.
بعد از آنکه طراحی شما توسط یک شرکت یا فرد طراح انجام شد نیاز به یک وب هاست دارید.
وب هاست یا وب هاستینگ یا به عبارتی میزبانی فرآیند قرار دادن وب سایت شما روی اینترنت است.
هاست به وب سایت شما این امکان را میدهد تا وب سایت شما روی شبکه جهانی توسط میلیون ها کاربر آن دیده شود.
میلیون ها وب سایتی که روی شبکه اینترنت میبنیم همه و همه روی سرورها هاست و میزبانی میشوند.
سرور ها کامپیوتر های پرقدرتی هستند که وب سایت ها بر روی آنها قرار میگیرند.
سرورها از طریق پرت شبکه به شبکه اینترنت متصل هستند و درخواست هایی که برای مشاهده یک وب سایت را به سرعت پاسخ میدهند.
شرکت هاست یا هاستیگ وب سایت شما را بر روی این سرورها قرار میدهند و از آن زمان وب سایت طراحی شده شما بر روی شبکه اینترنت دیده خواهد شد.

در زیر مزایای استفاده از خدمات یک شرکت وب هاست مانند ایران وب هاست را بیان میکنیم.

  • شرکت های وب هاستینگ به شما و وب سایت شما فرصت فعال سازی وب سایت و بازدید آن توسط مخاطبین را فراهم میکنند. هیچ راه میان بر و کوتاهتری برای این کار وجود ندارد.
  • خدمات هاست ارزان و مناسب وب سایت شما چیزی است که یک شرکت هاست مناسب در اختیار شما قرار میدهد. قرار دادن وب سایت طراحی شده شما بر روی یک سرور اختصاصی و خارج از اختیار یک شرکت هاست قطعاً گرانتر و سخت تر خواهد بود.
    به هر حال ممکن است برای حضور وب سایت شما بر روی اینترنت یک سرویس هاست اشتراکی ، سرور مجازی یا سرور اختصاصی مورد نیاز باشد و این چیزی است که از میزبان یا شرکت هاست خود دریافت خواهید کرد.
  • شرکت هاست خوب به شما در انتقال داده و وب سایت بر روی سرور کمک خواهد کرد و این یکی از مزیت های هاست خوب برای شما خواهد بود.
  • ممکن است شرکت هاست ایرانی که انتخاب کرده اید به شما دامنه رایگان و ارزان نیز ارائه کند و این نیز فرصت دیگری است که در شرکت ارائه کننده هاست ممکن است نصیبتان شود. البته دامنه رایگان یا هاست رایگان قطعاً نشان دهنده سرویس و خدمات خوب هاست نخواهد بود.
  • بعضی شرکت های هاست به واسطه سالها تجربه و مشتریانی که داشته اند و مرتبط بودن با شرکت های طراحی قوی شما را به آنها معرفی و در این کار مشاور خوبی برای شما خواهند بود.
  • یک شرکت هاست خوب سرویس شما را در کمترین زمان برایتان فعال میکنند و این یعنی حضور در شبکه بزرگ اینترنت در یک زمان کوتاه .
  • شرکت هاست خوب از طریق راهنما ها ، بخش پشتیبانی ایمیل و تلفن همراه شما در همه روزهای سالها خواهد بود و این چیزی است که باید بیشتر از هر چیز دیگری به آن توجه شود.
  • شرکت هاست برای راحتی کار مشتریان خودشان میزبانی و هاست را از طریق پنل تحت وب موسوم به کنترل پنل ارائه میکنند.
    استفاده از یک کنترل پنل هاست قدرتمند قطعاً کمک بزرگی برای مالک وب سایت خواهد بود.

بعد از آنکه وب سایت ایجاد و میزبانی شد وقت آن است که به استراتژی بازاریابی و فروش خود نگاهی بیندازید و از طریق وب سایت خود سعی در معرفی و فروش کالا یا خدمات خود به مشتریان و مخاطبین بکنید.
وجه تمایز شما با رقبای شما در وب سایت شما نمایان خواهد شد. زمانی که محصول شما بر روی وب سایت معرفی میشود و برتری ها و مشخصات آن در معرض دید آنها قرار میگیرد.

به هر حال هر کسی که میخواهد بر روی شبکه اینترنت حضور داشته باشد نیازمند استفاده از خدمات یک شرکت هاست است و خدمات پشتیبانی ، کیفیت ، سابقه ، نوع مشتریان و قیمت خدمات هاست پارامترهایی هستند که از یک شرکت به شرکت دیگر هاستینگ تفاوت دارد و اینجای کار است که شما باید بتوانید بهترین را برای خودتان انتخاب نمایید.

قرار نیست وب سایت شما قطع شود و در ساعاتی از دسترس خارج شود .
باید بتوانید به راحتی با پشتیبانی و اعضاء فنی شرکت هاستینگ در ارتباط باشید و ایمیل های شما در زمان کوتاهی پاسخ داده شوند .
وقتی خیالتان از بابت درستی سرویس میزبانی و هاست راحت بود میتوانید بر روی طراحی و تولید محتوا برای وب سایت کار کنید و با این روش بازار کالا یا خدمات خود را گسترش دهید.

ایران وب هاست با این ایده فعالیت میکند که مشتریان باید با خیال راحت و آسوده از میزبانی و هاست به بازاریابی و فروش آنلاین خودشان فکر کنند.

شاید وقت آن است که یکی از بهترین خدمات هاست ایران را داشته باشید.