هایپ چت برای ارتباط چتی درون شرکت (دریافت پیوندک)

نوشته شده در تاریخ: 24/07/92 | نویسنده:هادی شهیدی

hipchat-logo

همیشه مشکلات زیادی سر راه ارتباطات اینترنتی ایران است . از یک ارتباط ساده در منزل تا ارتباطات مهمتر درون محل کار یا حتی ارتباط چت و وایبر و …

ما در محل کارمان برای ارتباط بین افراد بیرون یا درون مجموعه از چت های معمول مثل google talk استفاده میکردیم. اما طولی نکشید که فهمیدیم این سرویس عمومی برای کاربران ایرانی همیشه تحت تاثیر برنامه های داخلی کشور قرار میگیرد . روزی وصل است یک روز قطع است یک روز باز نمیشود .

دنبال نرم افزاری بودیم که بتواند ارتباط چت داخلی را حل کند پیشنهاد های مختلفی داشتیم و بعضی ها مثل vychat را امتحان هم کردیم مشکلات بیشتری بر خوردیم تا اینکه با سرویس و خدماتی به نام hipchat آشنا شدیم.
این سرویس یک چت متنی است که برای ارتبطات افراد درون مجموعه شرکت ها طراحی شده است. با این سرویس براحتی میتوانید روی هر دستگاهی که دارید از یک کامپیوتر معمولی گرفته تا گوشی موبایل آیفون و آندروید با بقیه چت کنید متن بنویسید و تصویر ارسال کنید . میتوانید یک پیام گروهی ارسال کنید . این سرویس هم اکنون برای تعداد محدودی از کاربران در یک مجموعه رایگان است شاید در آینده با زیاد شدن تعداد افرادی که در مجموعه کار میکنن مجبور به خرید این محصول یا مهاجرت به برنامه مشابه شویم . اما حالا که کارمان را عالی انجام میدهد و من حتی در خیابان و خونه هم میتوانم با سایر دوستانم در دفتر یک ارتباط بی دردسر و مطمئن داشته باشم.

hipchat01