افزایش بازدید کنندگان وب سایت وردپرسی (دریافت پیوندک)

نوشته شده در تاریخ: 03/11/95 | نویسنده:مریم عبدالملکی

اغلب اوقات بدست آوردن بازدیدکننده برای وب سایت کار سختی است. شما در رقابت با وب سایت هایی هستید که به دنبال بازدیدکنندگان مورد نظر شما هستند. در این مقاله یاد می گیریم که چگونه می توانید ترافیک بیشتری را به سمت سایت خود روانه کنیم.

در زیر به چند مورد برای افزایش میزان بازدیدکنندگان اشاره شده است.

  • گزینه های زیادی برای افزایش میزان بازدید کنندگان سایت وجود دارد.البته از تاثیر بعضی از این گزینه ها در طول زمان کاسته می شود. مانند بنر های تبلیغاتی پراکنده در سایت، کاربران به تدریج یاد می گیرند که این بنر ها را نادیده بگیرند. ( banner blind )
  • بدست آوردن رتبه بهتر در موتورهای جستجو به عنوان یکی از بهترین راه های افزایش بازدید کنندگان سایت شناخته شده است.

بازدیدکنندگان معمولا به دنبال اطلاعات و یا راه حل ها هستند. اگرچه موتور های جستجو همواره در حال تغییر قوانین رتبه بندی هستند. برای مثال گوگل الگوریتم جستجوی خود را به طور جزیی در سال 500 یا 600 بار به روز رسانی می کند.( روش رتبه بندی یک سایت و محتوای آن )

در حالیکه قوانین تغییر می کنند بعضی از محتوا ها  می توانند به شما کمک کنند که بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید.

یکی از بزرگترین دلایل برای اینکه مخاطبان از سایت شما بازدید کنند مطالب ارزشمند است. وقتی که مطالب شما درباره مسایل یا موضوعاتی باشند که مورد علاقه بازدید کنندگان است باعث می شود که شما آمار بهتری از بازدید کنندگان را بدست بیاورید. این یکی از دلایلی است که شما بخواهید یک بلاگ به وب سایت خود اضافه کنید.

ایده هایی درباره مطالب وب سایت:

  • هر زمان که شما یک مطلب را بر روی بلاگ خود قرار می دهید آن را از طریق صفحه های مجازی خود ترویج دهید.
  • کلمات کلیدی می تواند بطور قابل ملاحظه ای در افزایش نتایج موتورهای جستجو موثر باشند.

آیا می دانید که بازدیدکنندگان هدف شما از چه کلمات یا عباراتی برای پیدا کردن وب سایت های شبیه به وب سایت شما استفاده می کنند.؟ این به شما کمک می کند که بفهمید که چه کلماتی به عنوان کلمه کلیدی مناسب هستند.

یکی از چالش های بزرگ وردپرس تعریف دقیق توضیحات “Meta” می باشد.ورد پرس بطور کلی اولین جمله یا دو جمله اول را به عنوان توضیحات در نظر می گیرد. و این ممکن است توضیح مناسبی برای مطالب سایت شما نباشد.با استفاده از یک پلاگین سئو SEO”” و قراردادن توضیحات مناسب برای مطالب که در آن کلمات کلیدی مربوط به محتوا بکار برده شده است این کار برای شما آسان می شود.

  • چند سال پیش گوگل و دیگر موتورهای جستجو از  canonical link استفاده کردند canonical link  یک تگ html  است  ( “rel canonical”) که به وب مستر ها کمک می کند که از ایجاد Duplicate content جلوگیری کنند. ( زمانیکه در لیست نتایج، با چند صفحه از سایتی روبرو می شوید که علی رغم متفاوت بودن لینک مطلب، محتوای یکسان و مشابه ای در آنها وجود دارد، این صفحات را در اصطلاح، صفحاتی با محتوا و مطالب مشابه و تکراری یا Duplicate content  نامیده می شوند)

تگ “rel=canonical” به موتورهای جستجو کمک می کند تا بدانند زمانیکه چندین صفحه در یک سایت دارای محتوای مشابهی هستند کدام صفحه را نشان بدهند.

اگر صفحات یا نوشته  هایی با محتوای مشابه در سایت خود دارید این موضوع می تواند به سئوی سایت شما لطمه بزند. یک پلاگین سئوی خوب به شما کمک می کند که canonical URL را برای مراجعه به بهترین صفحه یا صفحه مورد نظر خود تنظیم کنید.

  • یکی از قدرتمندترین چیزهایی که بازدیدکنندگان را افزایش می دهد backlink است( backlink به پیوندهای گفته می شود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده می شود).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The following two tabs change content below.

Latest posts by مریم عبدالملکی (see all)