ضرورت داشتن ایمیل روی دامنه (دریافت پیوندک)

نوشته شده در تاریخ: 28/10/93 | نویسنده:هادی شهیدی

ایمیل بر روی دامنه
این مقاله برای آن نوشته شده است تا یک بار دیگر ضرورت داشتن و استفاده از ایمیل شرکتی را توضیح دهیم.
ایمیل شرکتی همان ایمیلی است که با نام شما یا دپارتمان کاری شما در دامنه شرکت فعال میشود.
به عنوان مثال vahid.karimi@irwebhost.com یا develop@irwebhost.com

داشتن یک دامنه و تعریف ایمیل های مربوطه برای پرسنل و یا واحدهای مختلف امروز یک ضرورت است و تاثیر مهمی در توسعه فعالیت های اینترنتی و اعتبار یک مجوعه خواهد داشت.

در زیر به پاره ای از موارد مهمی که در رابطه با داشتن ایمیل زیر دامنه شرکت یا سازمان تعریف میشود اشاره میکنیم :
1) حرفه ای خواهید بود

استفاده از آدرس gmail@ و hotmail@  و yahoo@ گرچه گسترده مورد استفاده قرار میگیرد اما استفاده از آنها برای کسب و کار و تجارت حرفه ای و پیشرفته نیست.
اگر مایل هستید افرادی که از طریق ایمیل با آنها در ارتباط هستید دید مهمتر و حرفه ای تری به شما و کسب و کار شما داشته باشند لازم است از یک آدرس ایمیل زیر دامنه خود استفاده کنید.

2) ایجاد اعتماد

به هر حال در هر کسب و کار و ارتباط تجاری برقراری ارتباط صحیح و ایجاد اعتماد برای خریدار کالا یا خدمات بسیار نکته با اهمیتی محسوب میشود. خودتان را جای مشتری تان قرار دهید ، کسی که از ایمیل شرکتی با شما مکاتبه میکند و یا فردی که از ایمیل دامنه خودشان با شما در ارتباط هستند کدامیک برای شما جدی تر و جالبتر خواهد بود.
ایمیل های یاهو ، جیمیل ، هات میل یا هر سرویس ایمیل رایگان دیگری برای همه افراد باز است و هر کسی میتواند یک یا چند تا از آنها را در اختیار داشته باشد اما ایمیل های شرکتی خاص و اعتبار فرستنده آن را مشخص میکند.

3) تبلیغ و معرفی برند تجاری یا نام تجاری خودتان

وقتی ایمیلی از آدرس yourname@yourcompanyname.com ارسال میکند عملاً برند تجاری و دامنه خود را نیز معرفی میکنید و این باعث معرفی بیشتر و تبلیغ برند تجاری و نام دامنه خواهد شد.
وقتی فردی از آدرس شبیه بالا ایمیلی دریافت میکند میداند که میتواند به آدرس yourcompanyname.com مراجعه کند و با کالا یا خدمات شما در وبسایت شما آشنا شوند.
تمام ایمیلهایی که روزانه برای افراد مختلف ارسال میکنید حاوی چنین تبلیغی و معرفی نامه ای برای وب سایت و برند تجاری شما خواهد بود.

4) ایمیل های رایگان و فراوان

زمانی که دامنه ای برای خودتان ، شرکت یا سازمان خود در اختیار دارید پتانسیل ایجاد آدرس ایمیل را خواهد داشت. شما با تهیه یک سرویس هاست میتوانید وارد پنل مدیریت هاست شوید و برای خود و اعضاء پیرامون خود ایمیل آدرس مناسبی تعریف کنید . تعداد این آدرس ها میتواند نا محدود باشد ( سرویس های میزبانی و هاست ایران وب هاست تعداد نا محدودی ایمیل آدرس در اختیار شما قرار میدهند ) .

شما میتوانید ایمیل هایی به این شکل در اختیار داشته باشید elnaz@yourcompanyname.com یا vahid.gachkaran@yourcompanyname.com .

ایران وب هاست ارائه کننده خدمات هاست نامحدود ویندوز و لینوکس است . در سرویس های میزبانی ایران وب هاست میتوانید به تعداد نامحدود ایمیل در اختیار داشته باشید.