مشکل ارسال در Outlook (دریافت پیوندک)

نوشته شده در تاریخ: 28/07/92 | نویسنده:هادی شهیدی

send-email

سلام
هر روز ما با تلفن و ایمیل بعضی از مشتریان روبرو هستیم که در ارسال در اوتلوک (outlook) دچار مشکل هستند. سرور های میزبانی ایران وب هاست همیشه تحت نظارت و کنترل ما هستند و هیچگاه دچار مشکل ارسال نمیشوند .

مشکل از سه جا آب میخورد :

1) تنظیم اوتلوک : برای مشاهده تنظیمات کامل اوتلوک به لینک مربوطه در بخش “آموزش” ایران وب هاست مراجعه کنید. در لینک فوق تنظیم مربوطه به اوتلوک 2007 آمده است که با نسخه های بعدی 2010 و 2013 مشترک است .

2) نرم افزار های آنتی ویروس و فایروال : همیشه این نرم افزار ها یکی از عوامل جلوگیری از ارسال هستند پس همیشه وقتی مشکلی در ارسال دارید حتما فایروال و آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید و تست کنید. هیچوقت نگویید فایروال و آنتی ویروس من تاثیری ندارد .

3) شرکت های ارائه کننده اینترنت : بسیاری از شرکت های خدمات دهنده اینرنت مانند “شاتل” و “داتک” پرت ارسال که بصورت استاندارد پورت 25 است را بسته اند . لازم است شما از پورت دوم به شماره 26 که دقیقاً برای همین منظور در ایران وب هاست باز شده است استفاده نمایید.

برای این منظور به تنظیمات ایمیلتان بروید و گزینه More Option یا More Setting را انتخاب کنید به تب Advance بروید و پورت ارسال یا SMTP را از 25 به 26 تغییر دهید.

 

setting-port26

به هر حال همیشه میتوانید برای تنظیمات و حل مشکلات خود به پشتیبانی ایران وب هاست مراجعه کنید .