3 فایده مهم برای استفاده از وردپرس در طراحی وب سایت (دریافت پیوندک)

نوشته شده در تاریخ: 16/08/93 | نویسنده:هادی شهیدی

3 فایده ایجاد وب سایت با وردپرس
طراحی یک وب سایت کار بسیار طاقت فرسایی به نظر میرسد.
شاید به نظر شما شروع طراحی یک وب سایت نیاز به اطلاعات فنی و پول زیادی خواد داشت.
اما با وجود سیستم مدیریت محتوای WordPress ( وردپرس ) این کار بسیار اقتصادی و ساده خواهد بود.
در زیر 3 مزیت و فایده استفاده از ورد پرس در طراحی وب سایت را بیان میکنیم.

  1. استفاده از ورد پرس اقتصادی است و نیازی به هزینه ندارید
    وردپرس سیستم مدیریت محتوایی است که رایگان عرضه میشود. وجود آپدیت های مداوم و ساده ، تمپلیت های رایگان و فراوان ، پلاگین ها و افزونه های مفید و رایگان ،قابلیت انتشار مطالب با استاندارهای SEO باعث شده است این سیستم براحتی کار شما را در تولید یک وب سایت راه بیندازد.
    در وردپرس بروز رسانی وب سایت و محتوای آن به سادگی صورت میگیرد.میتوانید برای محتوایی که منتشر میکنید به راحتی عکس و تصاویر زیادی الصاق نمایید.
    پس شما به راحتی از طریق قسمت مدیریت وردپرس مانند یک طراح وب محتوای جدید ایجاد میکنید.
    افزونه های فوق العاده ای که در وردپرس وجود دارد شما را در تولید محتوایی که در دید موتورهای جستجو قرار گیرد کمک خواهد کرد.
  2. وب سایت تولید شده توسط وردپرس باعث موفقیت برند تجاری شما خواهد شد
    همه میدانند که تولید محتوای مناسب و مداوم متناسب به برند تجاری و زمینه شغلی شما در موفقیت برند تجاری شما تاثیر مهمی خواهد داشت. وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوایی ساده برای انتشار مطالب همراه با تصاویر در نوک پیکان سیستم های مدیریت محتوا قرار دارد.
    با امکانات و افزونه هایی که میتوانید در ورد پرس اضافه نمایید به راحتی میتوانید مطالب و تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
    وردپرس با امکاناتی که در طراحی تمپلیت و چهره وب سایت دارد امکانات فوق العاده ای برای برندسازی و طراحی مناسب وب سایت متناسب با برند و مارک تجاری شما در اختیارتان قرار خواهد داد.

  3. وردپرس ارتباط دو طرفه شما با مخاطبین را محیا میکند
    افزونه ها و امکاناتی وجود دارد که شما میتوانید به راحتی با مخاطبین و مشتریانی که به وب سایت شما مراجعه میکنند ارتباط برقرار کنید و اطلاعات آنها را برای ارتباط بیشتر یا ارائه پیشنهاد های تجاری جمع آوری کنید.
    زمانی که افراد به وب سایت شما مراجعه میکنند یعنی به کار یا محصول شما علاقمند هستند و شما میتوانید از این طریق با آنها مرتبط شوید و اطلاعات بیشتری در رابطه با محصول و خدمات خود به آنها بدهید .
    مجموعاً این ارتباط منجر به فروش بیشتری برای شما خواهد شد.

اگر آماده طراحی وب سایت با ورد پرس هستید و میخواهید همین امروز معرفی خود را در اینترنت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آغاز کنید ، ایران وب هاست ارائه کننده خدمات هاست و دامنه در ایران پیش روی شماست.
همین امروز سفارش دهید و ساعتی بعد کار با وردپرس را آغاز کنید.
ایران وب هاست به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در خدمات هاست ایران صدها مشتری را با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس وارد شبکه گسترده اینترنت نموده است.