مزیت ثبت دامنه co (دریافت پیوندک)

نوشته شده در تاریخ: 23/08/93 | نویسنده:هادی شهیدی

دامنه coیکی از پسوندهای ثبت دامنه که سالهاست معرفی شده و مورد استفاده قرار میگیرد پسوند دامنه co. است.
امروز دیگر میتوان گفت دامنه co چیزی کمتر از دامنه های com ندارد و میتواند به همان اندازه برای مالک یک دامین co مفید باشد.
مزیت داشتن یک دامنه co چیست ؟

در متن زیر به تعدادی از مزیت های خرید یک دامنه co اشاره میکنیم

– به خاطر سپاری ساده
دامنه های با پسوند co. دارای دو حرف در پسوند هستند ضمناً co میتواند مخفف company یا corporation در نظر گرفته شود و به خاطر سپاری این پسوند برای مخاطب وب سایت شما بسیار ساده است.

– خیلی کوتاه است
امروزه تعداد افرادی که از موبایل برای مشاهده وب سایت و دامنه ها استفاده میکنند بسیار زیاد شده است و داشتن یک دامنه با پسوند کوتاه دسترسی به وب سایت را بسیار ساده تر میکند چرا که کاربران برای تایپ یک حرف کمتر تایپ میکنند.

– وضعیت SEO مناسب
این دامنه مانند دامنه های com و net , org  دارای وضعیت تشخیص SEO مناسبی روی موتورهای جستجوست و از لحاظ ثبت در موتورهای جستجو بسیار خوب ثبت میگردند.

– co بسیار عمومی است
با خرید یک دامنه co شما یک دامنه جهانی خریداری کرده اید. این دامنه از لحاظ دسترسی و معرفی عمومی بسیار معروف و مورد کاربرد است و در وب سایت های مختلف و امور مختلف قابل استفاده است.

برای خرید دامنه co و سایر پسوندهای دامنه میتوانید از وب سایت ایران وب هاست که بصورت آنلاین دامنه شما را به ثبت میرساند استفاده نمایید.
تاکنون هزاران دامنه در ایران وب هاست به ثبت رسیده است.ایران وب هاست به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در ثبت دامنه در ایران مطرح است.