انتخاب یک سرویس وب هاست خوب و قابل اطمینان (دریافت پیوندک)

نوشته شده در تاریخ: 23/07/98 | نویسنده:نفیسه دانشگرمقدم

نکاتی برای انتخاب یک سرویس وب هاستینگ

وب هاستینگ به شما اجازه می دهد که وب سایت خود را به روش های مختلفی سفارشی سازی کنید به گونه ای که ردر زمان دلخواه بتوانید تغییرات مورد نظر را اعمال کنید. این نکته را باید در نظر داشت که بهترین روش برای نگهداری وب سایت روی اینترنت استفاده از وب هاستینگ است و هنگامی که نام دامنه خود را انتخاب کردید و ثبت دامنه را انجام دادید، باید وب سایت خود را ایجاد کنید تا اینکه بتوانید در آینده نرخ ترافیک بالاتری داشته باشید. وب هاستینگ های مختلفی وجود دارد که بتوانید با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. برای شرکت های تجاری که به تازگی وارد بازار کار شده اند، استفاده از سرویس هاستیگ بهترین روش برای معرفی و کسب شهرت در کوتاهترین زمان است و این کار در مقایسه با سرویس های سرور اختصاصی هزینه کمتری را به دنبال دارد.

چه مواردی را در انتخاب سرویس وب هاستینگ باید در نظر گرفت؟

قبل از این که تصمیم نهایی خود را برای انتخاب سرور وب هاستینگ بگیرید، شما باید در مورد اصطلاحات و شرایط شرکت هاستینگ اطلاعات کسب کنید. برخی شرکت ها نیازمند این هستند که کاربران اکانت های خود را هرساله بروزرسانی کنند، در حالی که برخی از آنها برای 10 سال آینده خود برنامه دارند و برای افرادی طراحی شده است که می خواهند وب سایت های خود را برای مدت طولانی نگه دارند. اگر شما دارای یک وب سایت هستید و می خواهید رتبه آن را ارتقا دهید، سرویس های وب هاستینگ بهترین گزینه برای فراهم کردن نتایج بهینه برای موتورهای جستجو فراهم می آورند. چندین پلن وب هاستینگ وجود دارد که با توجه به نیازهای کاربران طراحی شده و بر همین اساس قیمت گذاری می شوند.

انواع سرویس های وب هاستینگ

وب هاستینگ اشتراکی: هاست اشتراکی برای آن دسته از مالکان تجاری است که با محدودیت بودجه مواجه هستند و در عین حال نیاز به استفاده از وب سایت دارند. در هاست اشتراکی، لیش از یک کاربر به یک سرور یکسان دسترسی دارند که در این حالت، کاربران ممکن است با مسائلی همچون سرعت در حین آپلود اطلاعات روی وب هاست خود مواجه شوند. دامنه های مختلف به هاست های مربوط به خود متصل می شوند و هر کلاینت به راحتی می تواند وب سایت خود را مدیریت کند.

سرور مجازی (VPS): سرور مجازی به کاربران خود این امکان را می دهد که به سرور خود دسترسی داشته باشند و با مشکل سرعت روبرو نیستند. سرور مجازی دارای کلاینت های متعددی است و منابع سرور بین سرور مجازی تقسیم می شوند و هر کاربر به سرور مجازی خود دسترسی دارد و می تواند اطلاعات خود را روی آن ذخیر ه کند.

سرور اختصاصی: در سرور اختصاصی، هر سرور متعلق به یک کاربر است که کنترل کاملی روی آن دارد. علاوه بر این، شما می توانید وب سایت خود را بر اساس نیازهای خود مدیریت کنید. به عنوان مثال با افزایش نرخ ترافیک در طول زمان، وب سایت را بروزرسانی کنید. اما باید این را در نظر داشته باشید که سرور اختصاصی هزینه بالایی دارد و این به دلیل کنترل کاملی است که در اختیار دارید. علاوه بر این، کاربران سرور اختصاصی دسترسی ادمین به سرور خود دارند که از طریق آن می توانند سطح امنیتی وب سایت خود را نیز مانیتور کنند.

The following two tabs change content below.

نفیسه دانشگرمقدم